A 6 város szövetsége
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A 6 város szövetsége

Történet a 6 város szövetségéről.
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Térkép,elősztori,kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimePént. Jan. 16, 2015 11:22 pm

study   A 6 faj már a kipusztulás szélén állt,mikor megkötötték A Szövetséget. Kikötötték,hogy minden népnek egy fővárost kell építenie a szavannára, a barátság, és a békesség jeleként. Többi városaik száma,nem haladhatja meg a négyet,az erőviszonyok egyensúlyának érdekében. Így a rend helyreáll. Vagy mégse?   study


Térkép,elősztori,kasztok Img_1013[/url]


A hozzászólást Byris összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 10, 2015 6:41 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 12:11 am

A kasztrendszer alapjai:
Alapvetően 4 típusa van. A harcos,a tolvaj,a gyógyító,és a varázsló. Mindegyik másban erős,de egyaránt fontos.

A kockák használatára a „XdY” az elterjedt rövidítés, ahol a d betű előtti X a kockák számát, a d betű utáni Y a kocka oldalainak a számát jelenti. Például a 3d6 azt jelenti, hogy 3 darab 6 oldalú kockával kell dobni, és az eredményt összeadni. Lehet egy + utáni szám is a végén, amit a dobás eredményéhez kell hozzáadni. Például a 1d6+2 azt jelenti, hogy dobni kell egy darab hatoldalú kockával, és az eredményhez hozzá kell adni 2-őt.

Igazságos módon,midnenki 1-es szintről indul,kivéve az én karakteteimet.  king  Meg talán Barangolóval egyezkedhetünk kicsit.

Harcos
A harcosok a fegyverhasználat mesterei. Megállják a helyüket a közelharcban és a távolsági összecsapásokban is,
s sokkal jobban viselik a sebesüléseket, mint más osztályok képviselői.

Tolvaj
A tolvajok a becstelen harc és a csöndes gyilkolás mesterei. Harci képességük viszonylag gyenge, s nehezebb
vértezeteket sem használhatnak, ezért ha módjukban áll, nem szemtől szembe, hanem lesből támadnak. Emellett
alvilági pályafutásuk során számos hasznos képzettségben válnak járatossá.

Pap
A papok az istenek militáns varázshasználó szolgái. Hitük parancsait minden körülmények között be kell tartaniuk, s bizonyos rendszerességgel áldozatokat kell bemutatniuk.

Varázsló
A varázslók kiemelkedő szellemi fegyelmezettségük segítségével képesek a magasabb fokú mágikus erőket irányító
varázsigék memorizálására és fölhasználására. Tudásukat varázskönyvekben rögzítik, s mindent elkövetnek egy ismeretlen formula megszerzéséért.


Támadás: A karakter ereje szabja meg a támadás erejét,plusz a módosító,ami a karakter képességétől függ.( 3d6+x ) Ha ez a dobott szám nagyobb vagy egyenlő, mint a védekezési érték,akkor dobhat a játékos sebzési erőt.

Védekezés érték (VÉ): A páncél,vagy pajzs (esetleg ruházat) határozza meg a védekezési értéket,alapból minden karakter 10 pontról indul. Ha a támadó nagyobbat,vagy egyenlőt dob,mint a védekezési érték,akkor a sebzés az életerőből vonódik le,nem a védekezési értékből.

Sebzés: Ha a karakter átjut a védekezésen,meg tudja sebezni ellenfelét. Ezt a mennyiséget a fegyver által meghatázozott kockadobással kapjuk meg,plusz a módosító érték.(pl.: hosszú kard 1d6+4 , bunkó balta 3d6-5 ) Ez a mennyiség az életerőből vonódik le.

Életerő pont (ÉP): Minden kasztank megvan az alap életerő pontja,amit csak karakterfejlődéssel tud növelni. Ha az életerő pont elfogy,a karakter elájul,és harc- mozgásképtelenné válik. Ha az életerő pont -6,vagy ez alá esik,akkor a karakter meghal.

Fő tulajdonság: A karakter legjellemzőbb tulajdonsága,kaszttól függően.

Képzettségek: A karakter egyéb tulajdonságai,képzettségei,melyek befolyásolhatják harci értékeiket is. (pl.: kardvívás ismeretei)

Felszerelés: A karakter harchoz használatos felszerelései,mint például a pajzs,a fegyver,a varázskönyv,a páncélzat,vagy a gyógyításhoz szükséges eszközök.

Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a varázsló,ha megtanulta őket a külömböző varázskönyvekből,varázstekercsekből.


A hozzászólást Byris összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:30 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimeVas. Jan. 18, 2015 10:56 am

Harcos:

Támadás: A karaktered ereje és képzettsége miatt jól tud közelharcban küzdeni, ezért +2 módosítót ad minden közelharci támadásra. Távolsági fegyvereket is használhat, amire +1 a módosító, ha van ilyen nála.

Védekezés érték (VÉ): A karakternek jó páncélja (10+3) és pajzsa (+1) van alapból,ezért nehezen (csak 14 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Bármilyen páncélt viselhet.

Sebzés: A karaktered fegyverével nagy sebeket tud okozni (Xd6+1), amit még ereje (+1) és a fegyverre való képzettsége (+2) is növelhet (alapból van egy képzettsége egy fegyverrel való harcra) , ezért minden támadásnál +4-et adhat a sebzéséhez. A kardon kívül bármilyen közelharci vagy távolsági fegyvert használhat, de ezek sebzéséhez nem adódik hozzá a képzettségből eredő módosító, csak az erő módosító,amíg ki nem képzik arra a fegyverre is.

Életerő pont (ÉP): A karaktered jól bírja a sebeket, ezért 10 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és
gyógyítással növelhető vissza 10-ig.

Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az ereje. Az erőt igénylő feladatokban jól teljesít.

Képzettségek: A karaktered jól tud ugrani és egy a nemzetségre jellemző dolgot. Néha dobni kell, hogy sikerül-e a feladat. Ilyenkor 3 kockával kell dobni, és az eredményt egy mesélő által adott célszámmal összevetni.

Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett csak a legszükségesebb fáklyával és tűzgyújtó szerszámokkal rendelkezik alapból.


A hozzászólást Byris összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:51 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimeVas. Jan. 18, 2015 11:19 am

Tolvaj:

Támadás: A karaktered ügyesség miatt jól tud az íjával lőni, ezért +1-et ad minden távolsági támadásra (sebzésre nem!). A közelharcban nem ilyen jó, ott nem kap dobás módosítót.

Védekezés érték (VÉ): A karakternek csak egy bőrpáncélja lehet (10+2), de ügyes (+1) ezért közepesen nehezen (13 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Ennél nagyobb páncélt vagy pajzsot nem is használhat.

Sebzés: A karaktered kardjával és íjával is közepes (módosítás nélküli kockadobás) sebeket tud osztogatni. Ezeken kívül egykezes kardokat, tőrt, rövidíjat, számszeríjat, parittyát, dobótűt használhat csatában.

Életerő pont (ÉP): A karaktered nem bírja jól a sebeket, csak 6 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 6-ig.

Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az ügyessége. Az ügyességet igénylő feladatokban kiválóan teljesít. (ez abban nyilvánul meg,hogy nála kisebb célszámot határozok meg egy ügyességi feladatnál)

Képzettségek: A karaktered sok dologhoz ért. Néha dobni kell, hogy sikerül-e a feladat. Ilyenkor 3 kockával kell dobni, és az
eredményt egy mesélő által adott célszámmal összevetni.

Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett pár hasznos dologgal rendelkezik.Például mindig van nála pénz! (de senki se tudja,hogy honnan)

Ez a kaszt nem feltétlenül vonzza maga után a mai értelemben vett tolvaj jellemzőket,lehet becsületes is a tolvajunk,csak épp csendes,mint az éjszaka.


A hozzászólást Byris összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:52 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimeVas. Jan. 18, 2015 11:34 am

Pap:

Támadás: A karaktered egyenlőre nem jeleskedik egyik támadási formában sem, ezért nem kap módosítót a dobásaihoz.

Védekezés érték (VÉ): A karakternek jó páncélja (10+3) és egy kis pajzsa (+1) van ezért nehezen (csak 14 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Bármilyen páncélt viselhet csatában.

Sebzés: A karaktered buzogányával kemény (1d6+1) sebeket osztogathat. Vallási okokból csak buzogányt használhat. (majd átírjuk a fegyverét annak,aki pap szeretne lenni)

Életerő pont (ÉP): A karaktered elég jól bírja a sebeket, 8 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 8-ig.

Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága a bölcsesség.Érdemes rá hallgatni.

Képzettségek: A karaktered a gyógyításhoz ért. Közvetlenül csata után elláthatja a sebesülteket, akik ilyenkor 1d6-1 ÉP-t gyógyulnak. Ezt midnen csata után megismételheti,egy napon többször.(mindenkire külön kell dobni)

Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett pár hasznos dologgal rendelkezik,például ködszerrel,gyógynövényekkel,mindig van nála egy plusz kulacs víz.

Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a pap. (kezdetben még nem 5 lesz,meg kell majd tanulni őket.)

1. Élelem és víz megtisztítása: A varázslat tisztává és fogyaszthatóvá tesz egy napra elegendő élelmet.
2. Méreg érzékelése: Érzékeli, hogy egy tárgy, lény vagy 2m*2m terület méregző-e.
3. Fény: Fáklyának megfelelő fényt ad 70 percig. Lehet a varázslóval mozgó gömb, de rátehető tárgyra is.
4. Kisebb sebek gyógyítása: 1d6+2 ÉP-t gyógyít a megérintett célponton. (csata közben)
5. Áldás: +1 támadás módosítót ad minden szövetségesnek 6 harci körre (pl. a harcos +2 helyett +3-at ad a támadásához).


A hozzászólást Byris összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 11:53 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Byris
Admin



Hozzászólások száma : 189
Join date : 2014. Jun. 10.

Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitimeVas. Jan. 18, 2015 11:52 am

Varázsló:

Támadás: A karaktered nem jeleskedik egyik támadási formában sem, ezért nem kap módosítót a dobásaihoz.

Védekezés érték (VÉ): A karakternek nincs páncélja (nem tudna benne varázsolni) ezért könnyen (10 vagy nagyobb dobás
esetén) tudják megsebezni.

Sebzés: A karaktered hosszú botjával közepes sebeket osztogat, de dobótűivel csak kicsiket ezért -1 módosítót ad a dobásához. Ezeken kívül csak tőrt, bunkót és parittyát használhat.

Életerő pont (ÉP): A karaktered rosszul bírja a sebeket, csak 4 életerő pontja van (kerüld a közelharcot). Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 4-ig.

Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az intelligencia.Könnyebben felfogja a kérdéses dolgok lényegét.

Képzettségek: Karaktered művelt varázstudó. Meg tudja érteni a más nyelveken írt szövegeket, és azonosítani tud varázslatokat vagy varázshatásokat,rejtvényeket old meg.

Felszerelés: A karaktered varázskönyvében van leírva az általa ismert öt varázslat. (kezdetben még nem 5 lesz,meg kell majd szerezni.)

Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a varázsló.

1. Mágia érzékelése: Érzékeli a mágiát egy 3m széles sávban 10 percig.
2. Mágia olvasása: Varázstekercseket vagy más mágikus szövegeket lehet vele elolvasni.
3. Táncoló fények: legfeljebb négy kis fénygömböt teremt, amiket rövid ideig kedve szerint mozgathat.
4. Altatás: 1d6+2 teremtményt elaltat (az erősebb lények többnek számíthatnak). Az alvók csatán kívül dobás nélkül megölhetők.
5. Lángoló kezek: egy 10 méter hosszú tűzcsóvát lő ki ami 2 Ép sebzést okoz mindenkinek az útjában.
Vissza az elejére Go down
https://daigremontiana.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom





Térkép,elősztori,kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok   Térkép,elősztori,kasztok Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Térkép,elősztori,kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
A 6 város szövetsége :: Bevezető-
Ugrás: