A 6 város szövetsége Történet a 6 város szövetségéről. |
| | Térkép,elősztori,kasztok | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Térkép,elősztori,kasztok Pént. Jan. 16, 2015 11:22 pm | |
| A 6 faj már a kipusztulás szélén állt,mikor megkötötték A Szövetséget. Kikötötték,hogy minden népnek egy fővárost kell építenie a szavannára, a barátság, és a békesség jeleként. Többi városaik száma,nem haladhatja meg a négyet,az erőviszonyok egyensúlyának érdekében. Így a rend helyreáll. Vagy mégse? [/url]
A hozzászólást Byris összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 10, 2015 6:41 pm-kor. | |
| | | Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok Szomb. Jan. 17, 2015 12:11 am | |
| A kasztrendszer alapjai: Alapvetően 4 típusa van. A harcos,a tolvaj,a gyógyító,és a varázsló. Mindegyik másban erős,de egyaránt fontos. A kockák használatára a „XdY” az elterjedt rövidítés, ahol a d betű előtti X a kockák számát, a d betű utáni Y a kocka oldalainak a számát jelenti. Például a 3d6 azt jelenti, hogy 3 darab 6 oldalú kockával kell dobni, és az eredményt összeadni. Lehet egy + utáni szám is a végén, amit a dobás eredményéhez kell hozzáadni. Például a 1d6+2 azt jelenti, hogy dobni kell egy darab hatoldalú kockával, és az eredményhez hozzá kell adni 2-őt. Igazságos módon,midnenki 1-es szintről indul,kivéve az én karakteteimet. Meg talán Barangolóval egyezkedhetünk kicsit.HarcosA harcosok a fegyverhasználat mesterei. Megállják a helyüket a közelharcban és a távolsági összecsapásokban is, s sokkal jobban viselik a sebesüléseket, mint más osztályok képviselői. TolvajA tolvajok a becstelen harc és a csöndes gyilkolás mesterei. Harci képességük viszonylag gyenge, s nehezebb vértezeteket sem használhatnak, ezért ha módjukban áll, nem szemtől szembe, hanem lesből támadnak. Emellett alvilági pályafutásuk során számos hasznos képzettségben válnak járatossá. PapA papok az istenek militáns varázshasználó szolgái. Hitük parancsait minden körülmények között be kell tartaniuk, s bizonyos rendszerességgel áldozatokat kell bemutatniuk. VarázslóA varázslók kiemelkedő szellemi fegyelmezettségük segítségével képesek a magasabb fokú mágikus erőket irányító varázsigék memorizálására és fölhasználására. Tudásukat varázskönyvekben rögzítik, s mindent elkövetnek egy ismeretlen formula megszerzéséért. Támadás: A karakter ereje szabja meg a támadás erejét,plusz a módosító,ami a karakter képességétől függ.( 3d6+x ) Ha ez a dobott szám nagyobb vagy egyenlő, mint a védekezési érték,akkor dobhat a játékos sebzési erőt. Védekezés érték (VÉ): A páncél,vagy pajzs (esetleg ruházat) határozza meg a védekezési értéket,alapból minden karakter 10 pontról indul. Ha a támadó nagyobbat,vagy egyenlőt dob,mint a védekezési érték,akkor a sebzés az életerőből vonódik le,nem a védekezési értékből. Sebzés: Ha a karakter átjut a védekezésen,meg tudja sebezni ellenfelét. Ezt a mennyiséget a fegyver által meghatázozott kockadobással kapjuk meg,plusz a módosító érték.(pl.: hosszú kard 1d6+4 , bunkó balta 3d6-5 ) Ez a mennyiség az életerőből vonódik le. Életerő pont (ÉP): Minden kasztank megvan az alap életerő pontja,amit csak karakterfejlődéssel tud növelni. Ha az életerő pont elfogy,a karakter elájul,és harc- mozgásképtelenné válik. Ha az életerő pont -6,vagy ez alá esik,akkor a karakter meghal. Fő tulajdonság: A karakter legjellemzőbb tulajdonsága,kaszttól függően. Képzettségek: A karakter egyéb tulajdonságai,képzettségei,melyek befolyásolhatják harci értékeiket is. (pl.: kardvívás ismeretei) Felszerelés: A karakter harchoz használatos felszerelései,mint például a pajzs,a fegyver,a varázskönyv,a páncélzat,vagy a gyógyításhoz szükséges eszközök. Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a varázsló,ha megtanulta őket a külömböző varázskönyvekből,varázstekercsekből.
A hozzászólást Byris összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:30 pm-kor. | |
| | | Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok Vas. Jan. 18, 2015 10:56 am | |
| Harcos:
Támadás: A karaktered ereje és képzettsége miatt jól tud közelharcban küzdeni, ezért +2 módosítót ad minden közelharci támadásra. Távolsági fegyvereket is használhat, amire +1 a módosító, ha van ilyen nála.
Védekezés érték (VÉ): A karakternek jó páncélja (10+3) és pajzsa (+1) van alapból,ezért nehezen (csak 14 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Bármilyen páncélt viselhet.
Sebzés: A karaktered fegyverével nagy sebeket tud okozni (Xd6+1), amit még ereje (+1) és a fegyverre való képzettsége (+2) is növelhet (alapból van egy képzettsége egy fegyverrel való harcra) , ezért minden támadásnál +4-et adhat a sebzéséhez. A kardon kívül bármilyen közelharci vagy távolsági fegyvert használhat, de ezek sebzéséhez nem adódik hozzá a képzettségből eredő módosító, csak az erő módosító,amíg ki nem képzik arra a fegyverre is.
Életerő pont (ÉP): A karaktered jól bírja a sebeket, ezért 10 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 10-ig.
Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az ereje. Az erőt igénylő feladatokban jól teljesít.
Képzettségek: A karaktered jól tud ugrani és egy a nemzetségre jellemző dolgot. Néha dobni kell, hogy sikerül-e a feladat. Ilyenkor 3 kockával kell dobni, és az eredményt egy mesélő által adott célszámmal összevetni.
Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett csak a legszükségesebb fáklyával és tűzgyújtó szerszámokkal rendelkezik alapból.
A hozzászólást Byris összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:51 pm-kor. | |
| | | Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok Vas. Jan. 18, 2015 11:19 am | |
| Tolvaj:
Támadás: A karaktered ügyesség miatt jól tud az íjával lőni, ezért +1-et ad minden távolsági támadásra (sebzésre nem!). A közelharcban nem ilyen jó, ott nem kap dobás módosítót.
Védekezés érték (VÉ): A karakternek csak egy bőrpáncélja lehet (10+2), de ügyes (+1) ezért közepesen nehezen (13 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Ennél nagyobb páncélt vagy pajzsot nem is használhat.
Sebzés: A karaktered kardjával és íjával is közepes (módosítás nélküli kockadobás) sebeket tud osztogatni. Ezeken kívül egykezes kardokat, tőrt, rövidíjat, számszeríjat, parittyát, dobótűt használhat csatában.
Életerő pont (ÉP): A karaktered nem bírja jól a sebeket, csak 6 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 6-ig.
Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az ügyessége. Az ügyességet igénylő feladatokban kiválóan teljesít. (ez abban nyilvánul meg,hogy nála kisebb célszámot határozok meg egy ügyességi feladatnál)
Képzettségek: A karaktered sok dologhoz ért. Néha dobni kell, hogy sikerül-e a feladat. Ilyenkor 3 kockával kell dobni, és az eredményt egy mesélő által adott célszámmal összevetni.
Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett pár hasznos dologgal rendelkezik.Például mindig van nála pénz! (de senki se tudja,hogy honnan)
Ez a kaszt nem feltétlenül vonzza maga után a mai értelemben vett tolvaj jellemzőket,lehet becsületes is a tolvajunk,csak épp csendes,mint az éjszaka.
A hozzászólást Byris összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 2:52 pm-kor. | |
| | | Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok Vas. Jan. 18, 2015 11:34 am | |
| Pap:
Támadás: A karaktered egyenlőre nem jeleskedik egyik támadási formában sem, ezért nem kap módosítót a dobásaihoz.
Védekezés érték (VÉ): A karakternek jó páncélja (10+3) és egy kis pajzsa (+1) van ezért nehezen (csak 14 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni. Bármilyen páncélt viselhet csatában.
Sebzés: A karaktered buzogányával kemény (1d6+1) sebeket osztogathat. Vallási okokból csak buzogányt használhat. (majd átírjuk a fegyverét annak,aki pap szeretne lenni)
Életerő pont (ÉP): A karaktered elég jól bírja a sebeket, 8 életerő pontja van. Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 8-ig.
Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága a bölcsesség.Érdemes rá hallgatni.
Képzettségek: A karaktered a gyógyításhoz ért. Közvetlenül csata után elláthatja a sebesülteket, akik ilyenkor 1d6-1 ÉP-t gyógyulnak. Ezt midnen csata után megismételheti,egy napon többször.(mindenkire külön kell dobni)
Felszerelés: A karaktered a fegyverei mellett pár hasznos dologgal rendelkezik,például ködszerrel,gyógynövényekkel,mindig van nála egy plusz kulacs víz.
Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a pap. (kezdetben még nem 5 lesz,meg kell majd tanulni őket.)
1. Élelem és víz megtisztítása: A varázslat tisztává és fogyaszthatóvá tesz egy napra elegendő élelmet. 2. Méreg érzékelése: Érzékeli, hogy egy tárgy, lény vagy 2m*2m terület méregző-e. 3. Fény: Fáklyának megfelelő fényt ad 70 percig. Lehet a varázslóval mozgó gömb, de rátehető tárgyra is. 4. Kisebb sebek gyógyítása: 1d6+2 ÉP-t gyógyít a megérintett célponton. (csata közben) 5. Áldás: +1 támadás módosítót ad minden szövetségesnek 6 harci körre (pl. a harcos +2 helyett +3-at ad a támadásához).
A hozzászólást Byris összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18, 2015 11:53 am-kor. | |
| | | Byris Admin
Hozzászólások száma : 189 Join date : 2014. Jun. 10.
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok Vas. Jan. 18, 2015 11:52 am | |
| Varázsló:
Támadás: A karaktered nem jeleskedik egyik támadási formában sem, ezért nem kap módosítót a dobásaihoz.
Védekezés érték (VÉ): A karakternek nincs páncélja (nem tudna benne varázsolni) ezért könnyen (10 vagy nagyobb dobás esetén) tudják megsebezni.
Sebzés: A karaktered hosszú botjával közepes sebeket osztogat, de dobótűivel csak kicsiket ezért -1 módosítót ad a dobásához. Ezeken kívül csak tőrt, bunkót és parittyát használhat.
Életerő pont (ÉP): A karaktered rosszul bírja a sebeket, csak 4 életerő pontja van (kerüld a közelharcot). Ez a pontszám a sebekkel együtt csökken, és gyógyítással növelhető vissza 4-ig.
Fő tulajdonság: A karaktered legjellemzőbb tulajdonsága az intelligencia.Könnyebben felfogja a kérdéses dolgok lényegét.
Képzettségek: Karaktered művelt varázstudó. Meg tudja érteni a más nyelveken írt szövegeket, és azonosítani tud varázslatokat vagy varázshatásokat,rejtvényeket old meg.
Felszerelés: A karaktered varázskönyvében van leírva az általa ismert öt varázslat. (kezdetben még nem 5 lesz,meg kell majd szerezni.)
Varázslatok: Ezeket a varázslatokat naponta egyszer használhatja a varázsló.
1. Mágia érzékelése: Érzékeli a mágiát egy 3m széles sávban 10 percig. 2. Mágia olvasása: Varázstekercseket vagy más mágikus szövegeket lehet vele elolvasni. 3. Táncoló fények: legfeljebb négy kis fénygömböt teremt, amiket rövid ideig kedve szerint mozgathat. 4. Altatás: 1d6+2 teremtményt elaltat (az erősebb lények többnek számíthatnak). Az alvók csatán kívül dobás nélkül megölhetők. 5. Lángoló kezek: egy 10 méter hosszú tűzcsóvát lő ki ami 2 Ép sebzést okoz mindenkinek az útjában. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Térkép,elősztori,kasztok | |
| |
| | | | Térkép,elősztori,kasztok | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|